Camí d’en Kane al seu pas per Ferreries

“Procedent de terres de Caloritx (Es Mercadal) entra en el terme de Ferreries per terres de Santa Rita, passa davant les cases de Sa terra Rotja i de Sant Patrici abans de seguir per Camí de Binimoti, deixant al sud les muntanys de s’Enclusa. Just al nord d’Es Puig des Tripol s’ajunta amb el Cami de Santa Àgueda i poc després del portell de Binissuès pren en línia recta cap el terme de Ciutadella, sense haver tocat per res l’actual carrertera general.

No seria difícil recuperar aquest interessant camí tot i que algún tram les mates el tapen totalment i en altres passa vora les parets de tanques que es conreuen.”

Inventari de Protecció del Patrimoni Històric de Ferreries, Etnològic. Ajuntament de Ferreries (fitxa redactada pels Serveis Tècnics Municipals, 1997.

AVÍS: actualment no és possible passar per aquest tram de camí, s’està a l’espera de recuperar-lo de forma definitiva.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s